Podajemy najważniejsze dane dotyczące przebiegu realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Mirzec w 2020 roku.
Gmina Mirzec informuje, że zadanie pn. „Realizacja gminnego programu usuwania azbestu na terenie gminy w 2020 roku” zostało zrealizowane z udziałem dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach w wysokości 50,00% kosztów kwalifikowanych zadania tj. 42801,26zł oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 50,00% kosztów kwalifikowanych zadania tj. 42801,27zł.
Wartość całego zadania wynosi 85602,53zł.
Celem zadania było usunięcie wyrobów zawierających azbest w ilości 22057 m2, co daje 308,798 Mg odpadów. Prace obejmowały demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z 5 nieruchomości - 1228m2 oraz usuwanie odpadów zawierających azbest zalęgających na posesjach - transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów ze 101 nieruchomości - 20829m2. Odpady zawierające azbest zostały zdeponowane na składowisku odpadów EKO- AZBEST sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 14, 23-200 Kraśnik.
Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn wojt@mirzec.pl
Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 sekretarz@mirzec.pl
Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza
Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska
Skarbnik gminy
Wanda Węgrzyn tel. (041) 27 67 174 skarbnik@mirzec.pl