Związek Banków Polskich prowadzi pod patronatem MSWiA oraz we współpracy z policją i Federacją Konsumentów społeczną kampanię informacyjną mającą na celu przeciwdziałanie przestępstwom z użyciem skradzionych i zagubionych dokumentów tożsamości.
1 stycznia 2014r. uruchomiony został przez ZBP system zastrzegania kart. Jest to narzędzie pozwalające na szybkie i efektywne zastrzeganie skradzionych lub zagubionych kart płatniczych. Wystarczy zadzwonić pod numer 828 828 828, by zastrzec swoją kartę.
Jest to możliwe każdego dnia, o każdej porze, z każdego miejsca na świecie zarówno z telefonów stacjonarnych jak i z komórkowych. Jedynym kosztem ponoszonym przez posiadacza karty jest koszt połączenia, zgodny z tabelą opłat jego operatora.
Można również zgłosić zagubienie dowodu osobistego.
Więcej informacji na www. DokumentyZastrzeżone.pl lub www.Zastrzegam.pl
Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn wojt@mirzec.pl
Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 sekretarz@mirzec.pl
Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza
Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska
Skarbnik gminy
Wanda Węgrzyn tel. (041) 27 67 174 skarbnik@mirzec.pl