Urząd Gminy w Mircu przypomina, iż zgodnie z art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. "Prawo ochrony środowiska" (Dz. U. z 2016r. poz. 672 z późn. zm.) właściciele nieruchomości z terenu gminy Mirzec po wybudowaniu przydomowej oczyszczalni ścieków na swojej posesji mają obowiązek dokonania zgłoszenia eksploatacji powyższej instalacji do Urzędu Gminy w Mircu.
Ponadto przypominamy, iż właściciele przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016r. poz. 250) mają obowiązek udokumentowania częstotliwości pozbywania się komunalnych osadów ściekowych poprzez umowę zawartą z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz dowodów uiszczania opłaty za te usługi.
Więcej informacji odnośnie zgłoszenia eksploatacji instalacji można uzyskać pod nr tel. 41 276 71 80 lub osobiście w Urzędzie Gminy w Mircu, pokój 314.
Druk wniosku dotyczącego zgłoszenia eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia do pobrania z zakładki gospodarka odpadami pkt.16 "Zgłoszenie instalacji".
Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję
Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję
Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn wojt@mirzec.pl
Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 sekretarz@mirzec.pl
Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza
Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska
Skarbnik gminy
Wanda Węgrzyn tel. (041) 27 67 174 skarbnik@mirzec.pl